Práve je 05 Dec 2024, 05:00




Vytvoriť novú tému Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 1 ] 
Prípadné problémy s poštovým doručením 
Autor Správa

Založený: 11 Feb 2008, 11:11
Príspevky: 587
Odoslať Prípadné problémy s poštovým doručením
V exta výnimočných prípadoch sa stane, že:
1.) zásielka nebola doručená načas
2.) zásielku vám pošta podáva poškodenú
Pre správne reagovanie na problém treba byť vopred informovaný a tu sú riešenia:

1.) Občas sa stane, že poštár zabudne vypísať "Oznámenie o doručení zásielky". Vaša zásielka na pošte čaká na vás a vy doma na ňu. Keďže sa posiela v pondelok, rastliny zvyčajne dorazia v utorok - štvrtok. Pokiaľ teda vo štvrtok popoludní zásielku stále nemáte, informujte sa na pošte, na listovom A SÚČASTNE I balíkovom oddelení (keďže niektoré zásielky sú posielané listovou, iné balíkovou formou), či na vaše meno nie je uložená zásielka. Ak áno, problém je vyriešený, ak nie, informujte ma odpoveďou na email, potvrdzujúci odoslanie vašej zásielky. Problém vyriešime individuálne.

2.) Väčšina (99%) zásielok je posielaná s označeniami prioritne, krehké a sú poistené. V prípade, že dôjde k poškodeniu, pošta vráti peniaze, ktoré zaplatíte pri preberaní zásielky. Neplatí to však, keď poškodenie zistíte až doma. Preto, v prípade, že krabica je zvonku viditeľne poškodená, premačknutá, natrhnutá, či dokonca zbortená, požiadajte poštára, že ju chcete otvorť pred ním (podľa poštových pravidiel vyhovie, bežný postup). Ak je obsah v poriadku, problém je vyriešený. Ak je niektorý, alebo sú všetky jedince poškodené (pri tropických rastlinách zlomená stonka alebo poškodený rastový vrchol (ostatné znesú všetko, len ak by bola krabica úplne zlisovaná)) spíšte s poštárom reklamačný protokol, kde sa uvádza, že rastliny boli pevne ukotvené o steny krabice,... a že krabica bola poškodená. Treba uviesť, koľko stáli poškodené jedince, alebo že poškodený je celý obsah, teda uvádza sa celá suma dobierky. Do niekoľkých dní pošta vráti peniaze šekom. Ak zásielku prevezmete bez kontroly a rastlinám sa niečo stalo, oneskorenú reklamáciu pošta neuznáva. Vtedy sa problém rieši individuálne emailom.

V každom prípade, rastliny sú balené s maximálnou precíznosťou a spôsobom dlhodobo overeným. Väčšina z nich prežije bez újmy aj hrubé zachádzanie počas prepravy (i keď krabica je zničená). Bývajú prilepené o steny krabice, niektoré zafixované nastrelenými drevenými tyčkami. V každom prípade odbaľujte opatrne a rastliny, ktorým vy sa mohli poškodiť (zalomiť) listy, vyberajte z plastového vrecka spodnou stranou (treba rozrezať). Použité obalové materály, prosím, odovzdajte do separovaného zberu.

_________________
PLANTAE - natural perception
https://plantae.sk
https://t.me/plantae_sk


01 Feb 2010, 15:26
Profil
Zobraziť príspevky za obdobie posledných:  Usporiadať podľa  
Vytvoriť novú tému Táto téma je zamknutá, nemôžete upravovať príspevky ani posielať ďalšie odpovede.  [ Počet príspevkov: 1 ] 


Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
cron

[ rastliny ]       [ galéria ]       [ časopis ]       [ foto ]